About

Pages

Thursday, April 21, 2016

Pedro Rodriguez: S.V. Uruguay lo duna un bon presentashon den kaya 6!!!!!!!

( Pedro Rodriguez )
Segun Pedro Rodriguez (25) e bolante di e ekipo di Uruguay ku tin ; S.V. Uruguay lo demostra un bon presentashon den kaya 6. Esei mi ta sigur di dje. Den Kampionato regular nos a demostrá ku S.V. Uruguay tin e gana pa sali kampion. Nos a pèrdè 2 wega  konsekutivo pero esaki a motiva nos pa nos trein mas duru i sigui pa dilanti. Nos meta ta pa sali Kampion e aña aki. Pero prome ku nos yega na e meta ei nos tin ku hasi nos maksimó esfuerso den kaya 6 pa yega kaya 4. Tin union entre hungadonan den e ekipo di Uruguay, esei ta algu hopi importante segun mi punto di bista.  Esei ta pone ku ora ku nos hunga nos ta hunga ku mas animo i dedikashon. Tur hende por spera kos grandi di parti di S.V. Uruguay. Paso Uru ta dal duru!
Nos tin algun kos di drecha i ta riba esei nos ta konsentra. Nos a siña di fayonan ku nos a kometé den kampionato regular i nos lo sòru pa esaki nan no sosodé mas. Mi tin konfiansa den tur e hungadornan di S.V. Uruguay  i mi sa ku nos lo yega leu. Mi ta kontentu tambe ku e fanatiko nan, mi ta spera ku nan lo sigui apoyá nos den kaya 6, den kaya 4 i den final. Dimi parti mi lo duna tur loke mi tin pa yuda mi ekipo. Sèmper mi ta purba hasi mi maksimo esfuerso pa mi ekipo i hasi lokual mi direktor tèkniko ta instrui mi. Tambe por spera mas gol di mi parti paso mi ke sali kampion ku S.V. Uruguay i esei mi ta bai pe. BSN(bonairesoccernet) por bisa ku Pedro ta un di e miho bolante nan ku ta karga su ekipo aki na Boneiru,  ku ya tin 7 gol i  ku sigur ta un peliger ora ta trata di Free Kick dentro  di 20 meter. Nos por sigui mira mas di Pedro Rodriguez den Kaya 6.

0 comments:

Post a Comment