About

Pages

Tuesday, April 19, 2016

Alberseeto "Seeto" Cecilia: Nos ta bai pa sali nr.1 pa sigui den Kaya 4!!!!!

                                                (Alberseeto " Seeto " Cecilia)
    

"Nos ta preparando pa yega den kaya 4 "  ; tabatá palabranan ku nos por a tende di  Alberseeto"Seeto" Cecilia (19) e arkero di Vitesse . Den kombersashon nos por a komprondé di Seeto  ku Vitesse ta preparando fuerte pa kaya 6.  Mi sa kiko nos ekipo ta kapas di hasi , pa logra pasa pa kaya 4 .
Loke a keda nos awor  aki  ta pa demostrá Boneiru kiko nos tin aden. Mi ta sinti mi  bon den Vitesse i mi ta haña ku nos a bai hopi dilanti kompará  ku 2 aña pasa kaminda nos a sali ultimó luga.  Perseveransia a pone ku nos a logra krese i ku awor nos ta un di e ekiponan ku tin ku tene kuenta ku ne. 5 biaha mi a kuida mi arko sin gol durante e kampionato , i den kaya 6 lo no  ta un eksepshon.
 Mi lo denfendé  mi gol ku alma i kuerpo pa mi ekipo. Nos defensa ta solidó i nos medio kampo nan a sòru pa hasi Guillermo Montero maksimo goliadó. Mi ta sigur ku mi ekipo lo hunga e mesun futbòl manera  tabatá hunga durante e kampionato. Fanatikonan nos ta warda boso pa bini apoyá nos, paso nos ta ' The Green Family ' .Eksito  na tur e ekiponan den kaya 6.

0 comments:

Post a Comment