About

Pages

Monday, April 18, 2016

Naygel Coffie: Loke tur hende por spera ta un Juventus skerpi ku animo pa yega Final!!!!!

E bolante reks Naygel Coffie (19) ta mas ku konvensi ku Juventus ta mas prepara,skerpi, konsentra i ku hopi animo pa yega final. Mi tarea prinsipal ta pa krea hugada(nan) pa asina yega na gol alabes defende ora ta nesesario. Komo hoben mi ta sinti e preshon riba mi komo bolante pero mi ta trata semper pa mi hunga mi miho wega kada enkuentro i no laga e preshon afekta mi prestashon riba tereno. Nos tin hungado nan ku ta tratando nan leshon pero ku of sin leshon mi tin konfiansa den mi kompañero nan di ekipo. Ku nos huntu lo karga Juventus te final. Natural ku nos kada unu tin ku duna di nos banda pa asina nos por ta eksitoso. Loke hende por spera di Juventus ta ku nos lo bini duru pa bai ku e titulo di Kampion. Fanatiko nan ku a sostene nos durante henter e kampionato mi ta gradesido i ta apresia ku boso a keda konfia den Juventus, danki pa boso sosten.





                                                    '' Nobody can stop Juve''



 

0 comments:

Post a Comment