About

Pages

Thursday, April 21, 2016

Edsel Martha: Uruguay ta 1 team 1 Kurason tene kuenta ku nos!!!!!

Edsel ''Papo'' Martha di (25) ta un bolante pa ekipo di Uruguay ku tin 6 gol den 14 wega hungá. Loke BSN(Bonairesoccernet) por bisa ta ku Edsel Martha ta un hoben ku lanta for di chikitu den kuna di Uruguay i semper tabata resalta komo hoben den Uruguay Junior (U-18) i awor ta un di e piesa nan klave den e ekipo di Uruguay. Segun Edsel ''Papo'' Martha bo por spera un Uruguay uni den mes un direkshon ku rumbo pa titulá kampion. Nos ta preparando pa e buelta di 6 i mi no tin niun tiki duda ku nos lo por ta un di e prome ekipo nan pa pasa pa e buelta di 4. Tur ekipo tin ku bini prepará paso  nos lo no ta fasil. Fanatiko nan di Uruguay komo kapitan mi ta gradisi boso pa e sosten ku boso a duna nos ku nos por a yega  te aki nan, sigui apoya nos pa nos por sigui ku e bon trabou ku nos a hasi durante e henter kampionato regular. Loke por spera dimi ta ku mi lo duna lo makismo te na e pitaso final. BSN (Bonaire soccer) a puntra Edsel"Papo"Martha si e lo a bandona Uruguay pa bon oferta i kontesta di Edsel "Papo" Martha ta ; mi tin ku pense paso nunka mi a hunga pa sèn, semper mi a hunga pa amor di futbol!



0 comments:

Post a Comment