About

Pages

Tuesday, April 19, 2016

Guillermo Montero: Nos lo bai pa gana e titulo !!!!!!!!!!

Guillermo ''Gui" Montero (19) ta un atakante di Vitesse ku por sierto  ta e maksimo goliado den temporada regular ku 15 gol den 14 wega. Guillermo Montero ta sigur ku Vitesse por gana titulo apesar ku nan a sufri dos derota konsekutivo. Segun Guillermo bo por gana i bo por perde pero den kaya 6 nos ta bai pa saka 3 punto for di tur nos enkuentro nan, nos meta ta pa sali kampion. Nos a yega den e ultimo 6 ekipo nan i awor aki nos lo hunga pa sigui den e ultimo 4 ekipo nan, yega Final ta nos deseo i sali kampion ta nos mishon. Nos ta konsiente ku e kaminda ta largu pero nos a yega te aki nan, bira bek no ta un opshon unabes ku nos ta riba e ruta nos ta sigui te final. Nos no ta un ekipo ku tin hopi fanatiko pero nos ta kontentu pa esnan ku tabata presente na tur e wega nan pa apoya nos den bon i den malu. Nos lo bai ku mentalidat pa gana tur ekipo ku nos topa, nos lo no bai pa basila den kaya 6 paso nos meta ta pa sali kampion. Mi mes di mi parti mi ke hinka gol kada oportunidat ku mi haña pa asina mi yuda mi ekipo. Mi tin 100% konfiansa den mi ekipo ku nos lo alkansa nos meta. BSN (bonairesoccernet) a puntra Guillermo Montero ku e lo bandona Vitesse na final di temporada i kontesta di Guillermo ta ; Mi no tin pensa pa bandona Vitesse pa drenta otro klup aki na boneiru paso ta den Vitesse mi a krese i si akaso mi nota forma parti mas di Vitesse mi lo ta hungando bala un kaminda ku no ta na Boneiru. Pero awoki mi ta konsentra pa e temporada aki paso mi ke mantene mi nivel pa nos titula kampion, si nos mente ta konsentra riba mañan nos no por gana awe.

                                             (Guillermo ''Gui'' Montero)  

0 comments:

Post a Comment